شعر چشات از البوم هیچستان از شهرام صولتی
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 

چشات از گریه ها افتاده توشون
نوکهای مژه هات باز خیس روشون
تمام آبی های آسمونی
تو زلف و جنگلهاش پیچیده بوشون
به جون جفت چش مستت
که کار داد عاقبت دستت
خدا خواست قسمت ما شی
آورد پای دلم بستت
حیای مخمل سبز نگا شو
دل نازکتر از گل با وفا شد
به من که از همه عاشقترینم
سپرد و گفت نگهدار نازنینم
تویی که آبروی عشق هستی
تویی که خوش قلبتر از سرمشق هستی
سرت بالاتر از جای ستاره است
دلت مثل دل من پاره پاره است





:: موضوعات مرتبط: اشعار استاد مسعود امینی , اشعار استاد امینی برای شهرام صولتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2001
|
امتیاز مطلب : 282
|
تعداد امتیازدهندگان : 82
|
مجموع امتیاز : 82
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
دقیقا همینه بیشتریا عشق وهوس میبینن اما نمیدونن عشق واقعی چقدر مقدسه اینجور ادما عشقو خراب میکنن چون هنوز درکش نکردن فقط تظاهرمیکنن
پاسخ:سلام.بله.کاملا موافقم. عشق بهار زیباست بهار بی خزونه هدیه ای از خدای عاشقونه

/weblog/file/img/m.jpg
دنیا در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
مرسی بهم سر زدی ممنونم



دوس دارم بیشتر در ارتباط باشیم(دوستای بلاگی خوبی باشیم)
پاسخ:سلام.منم دوست دارم با تمام ایرانی ها و وب مستر ها دوست باشم. یا علی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: